شنبه ۰۶ تیر ۱۴۰۵
السبت ١٢ محرم ١٤٤٨
Saturday 27 June 2026
متن خبر

تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران بر تقویت تعاملات و توسعه فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی

شنبه ۰۶ تیر ۱۴۰۵
تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران بر تقویت تعاملات و توسعه فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران ضمن بررسی مسائل و نیاز‌های آموزشی، پژوهشی، درمانی و زیرساختی دانشکده، بر تقویت ارتباط میان ارکان دانشگاه و حمایت از برنامه‌های توسعه‌ای دانشکده‌ها تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری آگاه، نشست سیدرضا رئیس‌کرمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران با روسای دانشکده‌های تابعه ۱۴۰۵ به میزبانی دانشکده دندانپزشکی برگزار شد.

در این نشست، سیدرضا رئیس‌کرمی با تأکید بر اهمیت حفظ و تقویت فضای علمی دانشگاه، توسعه فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی را از مهم‌ترین اولویت‌های دانشگاه برشمرد.

وی با قدردانی از اقدامات انجام‌شده در دانشکده دندانپزشکی، تلاش‌های صورت‌گرفته برای ارتقای محیط آموزشی، افزایش تعاملات دانشگاهی و پیگیری مسائل و دغدغه‌های دانشجویان را قابل توجه دانست.

رئیس دانشگاه همچنین بر ضرورت تقویت سازوکار‌های ارتباطی میان مدیران، اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان تأکید کرد و تعامل سازنده میان ارکان مختلف دانشگاه را از عوامل مؤثر در پیشبرد اهداف آموزشی و پژوهشی برشمرد.

وی توجه به شفافیت فرآیندها، هماهنگی بیشتر میان بخش‌های مختلف و بهبود بستر‌های اجرایی را از الزامات ارتقای کیفیت خدمات دانشگاهی عنوان کرد.

 رئیس‌کرمی دانشکده دندانپزشکی را یکی از مجموعه‌های مهم و تأثیرگذار دانشگاه دانست و بر حمایت از برنامه‌های توسعه‌ای این دانشکده در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی و دانشجویی تأکید کرد.

دراین نشست، بهمن سراج رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران با ارائه گزارشی از وضعیت دانشکده، به ظرفیت‌های آموزشی، پژوهشی و درمانی این مجموعه اشاره کرد.

وی ضمن تشریح فعالیت‌های جاری دانشکده، گزارشی از وضعیت دانشجویان در مقاطع مختلف تحصیلی و روند ارائه خدمات آموزشی و درمانی ارائه داد.

رئیس دانشکده دندانپزشکی همچنین برخی از مهم‌ترین نیاز‌ها و چالش‌های موجود از جمله محدودیت فضا‌های آموزشی، ضرورت توسعه زیرساخت‌ها و تجهیزات، ارتقای امکانات آموزشی و درمانی و تکمیل پروژه‌های عمرانی را مطرح و بر اهمیت حمایت از برنامه‌های توسعه‌ای دانشکده تأکید کرد.

در پایان این نشست، مسائل و نیاز‌های دانشکده دندانپزشکی در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی، درمانی و زیرساختی مورد بررسی قرار گرفت. همچنین موضوعات مرتبط با منابع انسانی، رفاه و معیشت کارکنان دانشکده و ضرورت توجه به دغدغه‌های این قشر به عنوان یکی از ارکان اصلی ارائه خدمات آموزشی و درمانی مطرح شد.

توضیح اینکه رئیس دانشگاه در جلسه روسای دانشکده‌ها به صورت ماهانه و هر ماه به میزبانی یک دانشکده حضور می‌یابد و مسائل و مشکلات دانشکده‌ها را بررسی می‌کند.

انتهای خبر/258750/

اخبار اقتصادی
آژانس مسافرتی سلام پرواز ایرانیان
اخبار اجتماعی
فروشگاه اینترنتی سفیر